جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیسی

حوزه/ تولیت آستان قدس رضوی گفت: دشمنان اسلام و انقلاب در این سال ها توطئه های شوم بسیاری را طرح ریزی کردند که مهمترین آن، القای ناکارآمدی نظام و از بین بردن روحیه امید در مردم است.محدود نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی، پیش از ظهر امروز در همایش خادم یاران و خانواده رضوی استان یزد که در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد برگزار شد، گفت: دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در همه استان ها راه اندازی شده و اهداف مورد نظر را پیگیری می کنند.

وی به برنامه های آستان قدس رضوی اشاره کرد و افزود: تسهیل زیارت برای زائر اولی ها در سراسر کشور، کارهای فرهنگی و توجه به نیازمندان از جمله برنامه های آستان قدس رضوی است.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه ما ایرانی‌ها افتخار داریم که حرم مطهر رضوی در کشورمان وجود دارد، تصریح کرد: این حضور برکتی را به جمهوری اسلامی عطا کرده و این برکات هر روز در حال نزول برای عالمیانی است که دل در گرو ایشان دارند.

عضو خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه خدمت فقط در حرم مطهر و خادم فقط به داخل حرم محدود نیست، گفت: باید به نوعی خدمت کنیم که فضای رضوی در سطح کشور باشد و خدماتی که در کشور صورت می‌گیرد به همت مردم و بدون هیچ چشمداشتی انجام گیرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به توطئه های شوم دشمنان در کشور اشاره و خاطر نشان کرد: دشمنان اسلام و انقلاب در این سال ها توطئه های شوم بسیاری را طرح ریزی کردند که مهمترین آن، القای ناکارآمدی نظام و از بین بردن روحیه امید در مردم است.

وی ادامه داد: از این رو خدام حرم مطهر رضوی باید نقشی را ایفا کنند که بتوانند در کاهش آلام مردم موثر باشند و در جهت کم کردن مشکلات و مسائل مردم قدم بردارند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha