چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
​دادستان کل ایالات متحده از طرح ساخت گورستان اسلامی حمایت کرد

حوزه/ در حالی که سال هاست مسلمانان تگزاس قصد ساختن یک گورستان اسلامی را دارند، سرانجام دادستان کل ایالات متحده، در پی شکایت جامعه اسلامی به نفع آنان رای داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از globaldailynews، در پی شکایت مسلمانان، دادستان کل ایالات متحده، سرانجام پس از سال ها به نفع ساخت «گورستان اسلامی» در ایالت تگزاس رای داد.

درحالی که سال هاست مسلمانان در ایالت تگزاس در آمریکا قصد ساختن «گورستان اسلامی» برای دفن مردگان شان را دارند، این پروژه تا کنون چندین بار با سنگ اندازی های ساکنین اسلام هراس متوقف شده است.

بالاخره در سال 2015 قرار شد این گورستان در زمینی در خارج از روستای فارمرزویل در لوییزیانا ساخته شود، اما روستاییان با تجمع در شورای شهر نسبت به این طرح مخالفت نشان دادند.

در ادامه جامعه اسلامی برای پیشبرد این طرح از اقدامات اسلام هراسانه ساکنین محلی به دفتر دادستان کل ایالات متحده شکایت  کردند.

دفتر دادستان ایالات متحده ضمن حمایت از مسلمانان و اعلام اینکه آن ها حق ساخت و ساز در زمینی که متعلق به خودشان است را دارند، شورای شهرداری فارمرزویل را متهم به نقض حقوق دینی جامعه اسلامی کرده و پافشاری برای ممانعت از ساخت این گورستان اسلامی را به سبب مسلمان بودن این گروه عنوان کرد.

 

گفته می شود این گورستان در یک زمین 34 هکتاری متعلق به انجمن اسلامی کولین کانتی ساخته می شود و حتی با وجود حمایت از سوی دادستان کل هنوز احتمال برهم خوردن این طرح از سوی اسلام ستیزان محلی وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha