سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
اسلام ستیز خشونت گرای استرالیایی، برای جنگ با معترضان اعلام آمادگی کرد

حوزه/ کمدین ۴۸ ساله اسلام ستیز در آخرین سخنرانی اش استرالیا را محکوم به شکست درمقابل فرهنگ اسلامی کرده، تور ضداسلامی در سرتاسر این کشور به راه انداخته و گفته است آمادگی جنگ با متعرضان به سخنانش را دارد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از دیلی میل، یک کمدین اسلام ستیز استرالیایی اخیرا در سخنرانی های ضداسلامی مدعی شده که ورود مهاجران و پناهندگان مسلمان، خطری برای استرالیا و فرهنگ این کشور محسوب می شوند.

گوین مکینز، اسلام ستیز استرالیایی طی سخنانی مسئولین استرالیا را به از دست دادن فرهنگ شان دربرابر مسلمانان محکوم کرده و گفته آمادگی جنگ با متعرضان به سخنانش را دارد.

وی در سخنانش مدعی شده که سیدنی در برابر اسلام از دست می رود، همان اتفاقی که در غرب لندن رخ داده است.

او همچنین قصد دارد در ماه نوامبر امسال، تورهایی در سرتاسر استرالیا برگزار کرده و گردهمایی های تبلیغاتی ضداسلامی برگزار کند. این اسلام ستیز 48 ساله همچنین ابراز امیدواری کرده که مردم علیه سخنانش در تجمعات حاضر شوند و او با کمال میل به جنگ با آن ها می رود.

این کمدین کانادایی تبار که در بریتانیا به دنیا آمده یک ماه پیش به خاطر «افراط گرایی خشونت آمیز» از توییتر اخراج شده و بسیاری از فعالان حقوق بشر او را متهم به نژادپرستی و حمایت از «نژاد برتر سفید» کرده اند. مکینز همچنین بنیانگذار گروه راست گرای حامی دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا می باشد.

 

گفتنی است آمارهای سال 2016 نشان می دهند که استرالیا جمعیت بسیار متنوعی داشته و هم اکنون مسلمانان 2.6 درصد جمعیت این کشور را به خود  اختصاص داده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha