پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
خبر گزاری حوزه

حوزه/ استاد حوزه علمیه خواهران گفت: در حوزه علمیه، اجرای برنامه های تدریس، تعلیم، آموزش، پژوهش، فرهنگی، اعزام مبلغ و...، تشخیص بصیرتی می خواهد، یعنی هر چه بیشتر پیرو ولایت باشیم تشخیص درست تری از مسائل داریم که این اسمش تقواست و با وجود این امر دیگر در اجرای فعالیت ها تردید نخواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در مازندران، خانم رثایی، استاد حوزه علمیه خواهران مشهد، در مراسم بزرگداشت عید غدیر، در مدرسه علمیه حضرت نرجس(س) ساری ضمن تبریک ایام ولایت امیرالمومنین(ع) بیان کرد: باید تمام کارهای اجرایی در حوزه های علمیه از جمله فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و ... در راستای ولایت باشد.

وی افزود: با توجه به این که رهبر معظم انقلاب، بر فعالیت به صورت  آتش به اختیار تاکید کردند، لذا  طبق این دستو نه فقط در حوزه سیاست و مسائل اقتصادی، بلکه در تمام مسائل باید آتش به اختیار عمل کرد و این امر در حوزه از اهمیت بسزایی برخوردار است، چراکه پیروی از ولایت فقیه  اساسش در حوزه علمیه است.

این استاد حوزه در پایان تصریح کرد: در حوزه علمیه، اجرای برنامه های تدریس، تعلیم، آموزش، پژوهش، فرهنگی، اعزام مبلغ و...، تشخیص بصیرتی می خواهد، یعنی هر چه بیشتر پیرو ولایت باشیم تشخیص درست تری از مسائل داریم که این اسمش تقواست و با وجود این امر دیگر در اجرای فعالیت ها تردید نخواهیم داشت.

انتهای پیام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha