جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم ترحیم آیت الله حاج شیخ مجتبی بهشتی

مراسم ترحیم آیت الله حاج شیخ مجتبی بهشتی استاد برجسته سطوح عالی حوزه علمیه نجف، قم و اصفهان در مدرسه صدر بازار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مراسم ترحیم آیت الله حاج شیخ مجتبی بهشتی، از ساعت9.30 امروز صبح، در مدرسه صدر بازار اصفهان در حال برگزاری است.

در این مراسم حجت الاسلام سید احمد مومنی از شاگردان این عالم برجسته سخنرانی خواهد کرد.

آیت‌الله بهشتی از شاگردان حضرات آیات سید محسن حکیم، سید محمود شاهرودی، سید ابوالقاسم خویی، میرزا هاشم آملی، سید محمد تقی خوانساری، سید حسین طباطبایی بروجردی و محمد علی اراکی بود و قریب به نیم قرن سابقه تدریس خارج فقه و اصول در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان را داشت

سال‌ها تحصیل و تدریس و امامت جماعت و خدمت در نجف، قم و اصفهان از این عالم فقیه چهره‌ای زاهد و باتقوا از وی به یادگار گذاشته است.

پیکر مرحوم آیت‌الله بهشتی دو روز پیش بر روی دستان محبین خادمین اسلام و اهل بیت(ع) و روحانیون از مقابل مدرسه علمیه صدر بازار تا حرم مطهر علامه مجلسی  تشییع شد.

گفتنی است، مراجع عظام همچون آیت الله سیستانی، آیت الله مظاهری، آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله صافی گلپایگانی، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار اصفهان، و ... در پیام هایی جداگانه، رحلت این عالم وارسته را به مردم اصفهان و خانواده ان مرحوم تسلیت گفتند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha