پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
کد خبر: 461479
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
پلیس راهور

حوزه/فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد از اجرای طرح پلیس یاران محرم در دهه اول ماه عزاداری امام حسین (ع) در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از خرم آباد، مرادی امروز در همایش عاشوراییان ویژه مسئولان هیات مذهبی در سالن همایش حوزه هنری با اعلام این مطلب، گفت:این طرح با هدف نظم و انضباط و عزاداری مطلوب و اثرگذار دهه اول محرم برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این طرح قریب به ۱۵ نفر از عوامل برگزاری هیات مذهبی به نظم برگزاری مراسم عزاداری کمک می کنند،افزود:در این طرح افراد هیات مذهبی با لباس شخصی برنامه های نظم هیات را زیر نظر پلیس اجرا می نمایند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم آباد به لزوم برپایی نظم در برگزاری مراسم عزاداری اشاره کرد و اظهار داشت: عزاداری ها باید بدور از بی نظمی باشند و آرامش سایرین را دچار خلل نکنند.

مرادی با اشاره به اینکه امروز دشمنان اسلام و انقلاب سعی دارند با به کارگیری انواع ترفندها عزاداری ها را کمرنگ جلوه دهند، یادآور شد:با همکاری و مساعدت مسئولان هیات مذهبی و مردم با پلیس امسال نیز شاهد برگزاری مراسم عزاداری پرشور شعور در استان خواهیم بود.

در ادامه فرماندار خرم آباد هم با اشاره به اینکه ماه های محرم و صفر فرصتی مغتنم برای تعمیق اعتقادات دینی و سیره اهل بیت(ع) در جامعه است، گفت: مبلغان و مداحان و فعالان هیات مذهبی باید از ظرفیت معنوی و ارزشی این ماه برای گسترش معنویات در جامعه همت خود را بکار گیرند.

عبداللهی در پایان خاطر نشان کرد:در ماههای محرم و صفر میزان جرائم به میزان قابل ملاحظه ای کاهش می یابد و کاهش این آمار از برکات عزاداری سید و سالار شهیدان اسلام حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha