سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حسین خانی

حوزه/ رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اینکه دشمن تمام قدرت خود را در حمله بر علیه نظام به کار گرفته است منابر باید در جهت روشنگری مردم به‌کار گرفته شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از ارومیه، حجت‌الاسلام کریم حسین‌خانی، عصر امروز در دیدار با مبلیغن ماه محرم که دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، گفت: اهداف قیام اباعبدالله الحسین(ع) باید در منابر به مردم رسانده شود و مردم باید از واقعیت‌ها و حقیقت‌های عاشورا آگاه شوند و بدانند امام حسین(ع) امروز هم به لبیک‌ آن‌ها نیاز دارد.

وی ادامه داد: از جمله مباحثی که امثال باید در منابر در مورد درس مکتب عاشورای امام حسین(ع) به مردم بیان شود تحمل مشکلات و صبر در برابر آنها است، امروز دشمن با تمام توان به اقتصاد کشور حمله کرده‌است و این برای اولین بار نیست و چهل سال است که ما با دشمن در حال جنگ اقتصادی هستیم ولی امروز شدت بیشتری یافته است.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در سالهای دور هم در دوره اصلاحات فشار اقتصادی دشمن افزایش یافت ولی مردم با صبرو حوصله مقابل حملات دشمن ایستادند و بر دشمن پیروز شدند و امروز هم راه غلبه بر دشمن صبر و مقابله با حملات اقتصادی است.

وی افزود: باید واقعیت‌ها و حقیقت‌های جامعه به مردم گفته شود و در منابر از مسولین حل مشکلات کشور مطالبه گردد، البته باید توجه داشت که ذکر مشکلات کشور در منابر همراه با راهکارها و راهبرد برون رفت از مشکلات باشد.

حجت‌الاسلام حسینخانی بیان داشت: استفاده از کالای ایرانی مطلب دیگری است که باید در منابر بر روی آن  تاکید شود، چرا که لازمه پویایی اقتصاد امروز کشور منوط به استفاده از کالای ایرانی و تولید داخل است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha