جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محرم در بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلابی بحرین در این پیام بر ضرورت برپایی مراسم های عزاداری حسینی ظلم ستیز به صورت گسترده در تمام شهرهای بحرین به ویژه پایتخت و خیابان ها و کوچه ها و معابر عمومی تاکید کرد .

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، رئیس شورای ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بحرین با صدور پیامی به مناسبت فرا رسیدن ایام عزاداری محرم گفت: امام حسین (ع) برای ادای تکلیف الهی قیام کرد این تکلیف در طول تاریخ بر دوش تمام مسلمانان قرار دارد که هرگاه ببینند ظلم و فساد در جامعه اسلامی رواج یافته و خوف تغییر ارزش ها و مبانی اسلامی وجود دارد قیام کنند.

ائتلاف جوانان انقلابی بحرین در این پیام بر ضرورت برپایی مراسم های عزاداری حسینی ظلم ستیز به صورت گسترده در تمام شهرهای بحرین به ویژه پایتخت و خیابان ها و کوچه ها و معابر عمومی تاکید کرد و خواستار حضور فراوان و چشمگیر موکب ها و هیئت های عزاداری شد و از آنها خواست پیام و شعار خود را آزادی و کرامت و عزت و مبارزه با بردگی و ذلت قرار دهند و شعار لبیک یا حسین و هیهات منا الذلة سر دهند.

در این بیانیه آمده است: رژیم ظالم آل خلیفه در روش و رفتار سرکوبگرانه و خصمانه و پیمان شکنی خود با ملت خود هیچ فرقی با صهیونیست‌ها ندارد و از این رو مردم باید در برابر توطئه های آل خلیفه بیدار و هوشیار باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha