جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور نظامی آمریکا در بحرین

حوزه/ جریان الوفاء الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از حضور نظامی آمریکا در بحرین این حضور را خطری برای امنیّت اجتماعی و اخلاقی بحرین دانست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جریان الوفاء الاسلامی بحرین با صدور بیانیه ای ضمن ابراز نگرانی از حضور نظامی آمریکا در بحرین این حضور را خطری برای امنیت اجتماعی و اخلاقی بحرین دانست که مانعی بر سر راه انقلاب بحرین و اهداف انقلاب مردمی و تحقق عدالت و آزادی و دموکراسی است؛ چراکه آمریکا از طریق ابزارهای مختلف خود از نظام آل خلیفه حمایت می کند و کمک های اطلاعاتی  امنیتی و سیاسی خود را برای تعقیب انقلابیون در اختیار رژیم می گذارد.

در این بیانیه آمده است ملت های زیادی به خطر حضور نظامی آمریکا در کشورهای خود پی برده اند و در سال های اخیر تظاهرات های زیادی در این راستا در کشورهای ژاپن، فیلیپین و کره جنوبی برگزار شد که تمام این مردم به وجود پایگاه های نظامی آمریکا در کشورهای خود اعتراض کردند ما نیز به حضور نظامی آمریکایی ها در بحرین و سهیم بودن آنها در جنایت های آل خلیفه اعتراض داریم.

الوفاء تاکید کرد: مردم بحرین ملتی آزادی خواه و عدالت طلب هستند و در انقلاب و قیام خود استثنائی برای حضور نظامی آمریکا در بحرین قائل نیستند و این حضور را خطری برای امنیت اجتماعی و اخلاقی بحرین می دانند و خواسته آنها این است که 8500 نظامی آمریکایی و انگلیسی موجود در بحرین از کشور خارج شوند، زیرا آنها حامیان رژیم آل خلیفه و جنایت های آنها هستند.

جریان الوفاء از سازمان های جامعه مدنی در آمریکا خواست به حضور نظامی آمریکا در بحرین اعتراض کنند؛ زیرا آمریکایی ها امنیت اجتماعی و اخلاقی کشور ما و منافع سیاسی ملت بحرین را تهدید می کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha