جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری دومین شب محرم تاکید کرد: تربیت عاشورایی، مقاومت سازنده ای در میان جوانان به وجود آورد و در میان خانواده و جامعه مختلف تأثیر گذاشت.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم عزاداری دومین شب محرم تاکید کرد: تربیت عاشورایی، مقاومت سازنده ای در میان جوانان به وجود آورد و در میان خانواده و جامعه مختلف تأثیر گذاشت.

وی ادامه داد: این مقاومت، ساز و کار جنگی اسرائیل را که قدرت بازدارنده دشمن و امنیت آن را تأمین می کرد، با شکست مواجه کرد؛ به گونه ای که "لیبرمن" وزیر دفاع رژیم اسرائیل به شکست راهبردی اعتراف کرده و در در کنفرانسی اقتصادی گفت: "باید متوجه باشیم که در خاورمیانه دو تغییر راهبردی در حال شکل گیری است که اولین آن دستیابی دشمنان ما به موشک های نقطه زن است و دوم اینکه جبهه داخلی به جبهه ای اساسی در جنگ آینده تبدیل شده است".

مقاومت جبهه داخلی اسرائیل را در تیررس موشک های خود قرار داده است

شیخ قاسم تصریح کرد: مقاومت، قدرت نیروی هوایی را در کنترل جنگ از بین برده و جبهه داخلی اسرائیل را در تیررس موشک های خود قرار داده است، لذا اسرائیل به فکر تغییر معادلات افتاده است، همچنانکه رئیس ستاد رژیم اسرائیل گفت: "در جنگ آینده باید زمینی بجنگیم".

وی افزود: هر چقدر هم که تلاش کنند، از این پس نمی توانند در مقابله با مقاومت پیشرفت کنند، امّا مقاومت در تمامی ابعاد رو به پیشرفت است.

ملت مجاهد فلسطین با مبارزه خود اسرائیلی ها را به نقطه صفر رسانده است

عضو  ارشد حزب الله در بخش دیگر سخنان خود اشاره کرد: پیشروی مقاومت امروز در تمامی منطقه سرعت یافته و ملت مجاهد فلسطین با مبارزه، مقابله و ایستادگی خود اسرائیلی ها را به نقطه صفر رسانده است.

وی افزود: آمریکا نمی تواند برنامه های خود را در سوریه و عراق اجرایی کند و کشور های حاشیه خلیج فارس نیز در جنگ علیه ملت پایدار و مجاهد یمن ناتوان مانده است.

شیخ قاسم با بیان اینکه معادله خاومیانه جدید در منطقه یک بار در جنگ 33 روزه و  بار دیگر در جنگ علیه سوریه (2011 تا 2018م) با شکست مواجه شد، گفت: به خواست خداوند محور مقاومت ریشه پروژه تکفیری را در منطقه قطع کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha