جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
شیخ نعیم قاسم

حوزه/ شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم شب چهارم محرم گفت: اسرائیل امروز نسبت به آینده نگران است، همیشه می اندیشد که چگونه با مقاومت مقابله کند و می ترسد وارد جنگی شود که می داند شکست می خورد؛ لذا باید از مقاومت حمایت کنیم و با نیرو، سلاح و حضور سیاسی آن را تقویت بخشیم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان در مراسم شب چهارم محرم گفت: امروز اسرائیل و امریکا در رأس ظالمان روی زمین هستند؛ چرا که آنان برای آزار و اذیت بشریت تلاش می کنند.

وی ادامه داد: آمریکا به اشغالگری و فشار بر کشورهای جهان روی آورده و تلاش می کند با افکار خود بازار یابی کرده و منابع اقتصادی کشور را را به سرقت ببرد و نمی گذارد اندیشه اصیل در نسل های ما جریان داشته باشد.

شیخ قاسم تصریح کرد: اسرائیل فلسطین را اشغال می کند و چشمش به اشغال جهان است و می خواهد خود را تثبیت کند تا به یک کشور بزرگی تبدیل شود که از طریق زور، ستم و کشتار پروژه های خود را اجرایی کند.

عضو ارشد حزب الله افزود: از زمان تأسیس رژیم اسرائیل، ما می شنویم که آن به جنگ فکر می کند تا بخشی از کشور های عربی اطراف خود را اشغال کند و می خواهد قدرتی جز اسرائیل درمنطقه نباشد، لذا اسرائیل ظالم است و باید در برابر ظلم آن ایستاد.

وی اشاره کرد: جوانان مقاومت اسلامی از امام حسین(ع) آموختند که با وجود کمی تعداد، چگونه در برابر ظلم بایستند و چگونه خداوند متعال با تثبیت آنان و تربیت نسل های آنان بر اساس اطاعت از خداوند، یاری می رساند.

شیخ قاسم ادامه داد: اگر این مؤمنین مجاهد نبودند، اسرائیل از لبنان عقب نشینی نمی کرد، تسلیم نمی شد و اعتراف نمی کرد که در جنگ 33 روزه شکست خورده است. اگر این رزمندگان مقاومت نبودند، لبنان از استقرار سیاسی و امنیت برخوردار نبود.

وی افزود: اسرائیل امروز نسبت به آینده نگران است، همیشه می اندیشد که چگونه با مقاومت مقابله کند و می ترسد وارد جنگی شود که می داند شکست می خورد؛ لذا باید از مقاومت حمایت کنیم و با نیرو، سلاح و حضور سیاسی آن را تقویت بخشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha