جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مزگی نژاد

حوزه/ یک رزمنده دفاع مقدس ضمن تاکید بر ضرورت تبعیت از ولایت فقیه در جامعه،گفت: تجربه ثابت کرده که هرجا از رهبری تبعیت کردیم به موفقیت رسیده و هر جا از آن فاصله گرفتیم دچار ضلالت و گمراهی شده‌ایم.

به گزارش خبرنگار «حوزه» در بیرجند، در مراسمی یاد و خاطره شهیدان قائمی، قلیزاده، نایبی، یوسفی و شهدای مدافع وطن شهرستان خوسف در جوار آستان مبارک امامزاده سلطان ابوالقاسم نصر آباد این شهرستان با حضور مسئولین، خانواده شهدا و اقشار مردم گرامی داشته شد.

مزگی نژاد، رزمنده دفاع مقدس در این مراسم با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 14 هزار شهید ترور شده در کشور داریم، اظهارکرد: بر کسی پوشیده نیست که دشمن از حربه های مختلف به فکر ضربه زدن به کشور است.

وی خاطر نشان کرد: تمام حرکات دشمنان این مرز و بوم برای ایجاد مشکلات اقتصادی، بهم ریختن کردستان، ایجاد نا‌امنی در سیستان و بلوچستان و.... است و هدفشان نیز نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

این رزمنده دفاع مقدس تصریح کرد: 46 کشور در جنگ 8 ساله ایران و عراق، صدام را یاری کردند و هرچه خواست به او دادند و برنامه یک هفته ای برای اشغال ایران ریخته بودند که 8 سال به صول کشید.

مزگی نژاد ادامه داد: جنگ ایران و عراق، تنها جنگی بود که نه تنها یک وجب از خاک ایران را به دشمن ندادیم، بلکه دشمن را تا پشت دیوار بصره عقب راندیم و این در شرایطی بود که امکانات ما در برابر صدام یک به ده بود.

وی بیان کرد: اطاعت و پیروی از دین اسلام و رهبری و حضور مردم ، از عوامل پیروزی در جنگ هشت ساله بود.

این رزمنده دفاع مقدس، متذکر شد: آنچه مسلم می باشد، آن است که هر کجا حرف رهبری را گوش کردیم و معنویت را چاشنی کار خودمان کردیم موفق بوده ایم و هرکجا حرف رهبری را گوش نکردیم، و معنویت در کار ما نبود سیلی خورده ایم.

مزگی نژاد عنوان داشت: ما با هیچ کس جنگ و دشمنی نداریم، ولی اگر کسی بخواهد از خطوط قرمز نظام انقلاب اسلامی عبور کند جلوی او می ایستیم، زیرا به شهدا قول داده ایم و شهدا در قیامت جلوی ما را خواهند گرفت.

وی با بیان این که شهدا در وصیت نامه های خودشان دو پیام عمومی برای ما گذاشته اند، گفت: یکی از این پیام‌ها یاری کردن انقلاب اسلامی و پیام دیگر نیز اطاعت از رهبری است، که نباید از اهمیت آن غفلت کنیم‌.

انتهای پیام/ا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha