جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازار

حجت الاسلام اکبری گفت: مردم با مدیریت صحیح مصرف و خرید متناسب با نیاز موقت خود می توانند به شکست برنامه احتکاری که سازمان یافته است کمک بسیاری کنند.

حجت الاسلام محمد اکبری معاون تبلیغ حوزه علمیه امیرالمؤمنین(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان با اشاره به عهد شکنی های آمریکا نسبت به مردم و دولت جمهوری اسلامی اظهار داشت: کشوری که از جایگاه ظلم و استکبار با سایر کشورها برخورد می کند صلاحیت مذاکره را ندارد.

وی ادامه داد: آمریکا با ترسیم جایگاه کدخدایی جهان برای خود، سایر کشورها را رعیت دانسته و مدام از آن ها باج خواهی کرده و منافع آن ها را تهدید می کند.

حجت الاسلام اکبری گفت: در برابر کسانی که در برای ملت و دولت ایران اسلامی گردن کشی کرده و مطالبه ناحق دارند، منعطف نبوده، بلکه باید با پاسخی انقلابی و کوبنده همراه باشد.

وی تصریح کرد: پاسخ منطق زور، پذیرش ظلم نیست، بلکه در مقابل کسانی که این منطق را داشته همواره ایستادگی کرده و با اقدام به موقع و تصمیی قاطع سد راه زورگویی های آن ها شد.

استاد مدرسه علمیه امیرالمؤمنین(ع) ابراز داشت: دشمن همواره در پی تفرقه افکنی در صفوف به هم پیوسته ملت ایران اسلامی بوده تا با ابزار چند دستگی ما را شکست دهد. در حال حاضر و شرایط پیش رو می طلبد تا مردم و مسئولان با یک دلی، یک صدایی و هوشیاری لازم برنامه های دشمن را رصد کرده و نسبت به آن ها اقدام مناسب و مبه موقعی داشته باشند.

حجت الاسلام اکبری تصریح کرد: مردم با مدیریت صحیح مصرف و خرید متناسب با نیاز موقت خود می توانند به شکست برنامه احتکاری که سازمان یافته است کمک بسیاری کنند.

وی در پایان افزود: راه برون رفت از همه چالش های پیش روی انقلاب اسلامی این است که همگی اعم از مسئولان و مردم التزام عملی به فرامین رهبری داشته و همگی در یک خط حرکت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha