شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
 سرویس زیارت و گردشگری خبرگزاری ایسنا

حوزه/ سرویس زیارت و گردشگری خبرگزاری دانشجویان،طی مراسمی با حضور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در قم رونمایی شد.

مراسم رونمایی از سرویس زیارت و گردشگری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) پیش از ظهر امروز با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد.

علی متقیان مدیرعامل خبرگزاری ایسنا طی سخنانی در این مراسم با اشاره به اینکه این خبرگزاری درعرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی درحال فعالیت است، عنوان کرد: اخلاق‌مداری، امانت‌داری و صداقت ویژگی‌های این مجموعه خبری است.

وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایسنا با تبعیت از فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی از همه دولت‌ها حمایت می کند و همچنان در این مسیر از گرایش‌ها و نگاه‌های سلیقه‌ای دور خواهد بود.

متقیان با اشاره به انعکاس روزانه نزدیک به هزار و 200 خبر در خبرگزاری ایسنا گفت: این مجموعه خبری تلاش می‌کند تا مروج و مبلغ خدماتی باشد که در شهر مقدس قم به زائران و مجاوران حرم کریمه اهل‌بیت(س) ارائه می‌شود.

لازم به ذکر است: محمد حیدری رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان قم و معاونان وی، مسئول خبرگزاری ایسنا در منطقه خبری قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات و مهدی کلانترزاده رئیس اداره اطلاع‌رسانی و تشریفات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در این مراسم حضور داشتند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha