جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام ابوترابی فرد

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد گفت: در مسیر خلق قدرت جدید باید بتوانیم فقر را از جامعه اسلامی ریشه کن کنیم و تحقق این امر نیازمند حفظ وحدت و اتحاد همه گروه‌هاست لذا باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه با وحدت کلمه گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، در اجتماع 20 هزارنفری اقتدار عاشورایی بسیجیان استان قزوین که در ورزشگاه سردار آزادگان برگزارشد، گفت: ملت بزرگ ایران همانگونه که مقام عظمای ولایت امروز فرمودند همیشه با اقتدار و پیروزی گام برداشته است و در ادامه مسیر هم با صلابت گام برخواهد داشت.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد:  اگر ۲۰۰ سال تاریخ ذلت بار دوران قاجار و پهلوی که هویت اسلامی ما را زیر سوال برد کنار بگذاریم در بقیه سالها این کشور با افتخار زیسته است و این استقلامت و ایستادگی را ادامه داده و امروز هم ایستادگی ایران در برابر استکبار پس از ۴۰ سال بیانگر اقتدار ملت ایران است.

استاد حوزه ودانشگاه بیان کرد:  ما قله هایی را در چهار دهه فتح کردیم که برخی کشورها چند قرن باید تلاش کنند تا برسند به اینجا، مگر می توان در اوج تحریم ها و فشارها کشور را به قدرت برتر منطقه رساند، کشوری که توان بازدارندگی بسیار بالایی دارد و این همه با تکیه بر علم و عزم بوده و بدون نیاز به کمک از بیگانگان و اینها همه موفقیت های بسیار بزرگی است که باید به خود بالید که امروز جامعه ای علمی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد تصریح کرد: این کشور در سایه شهدا و رهبری صالح و برآمده از ایمان و دانش و قدرتی متکی به مردم مسلمان و معتقد می تواند با تصمیمات صحیح و قدم های ثابت از این برهه و مشکلات اخیر هم عبور خواهیم کرد.

امام جمعه موقت تهران گفت: در مسیر خلق قدرت جدید باید بتوانیم فقر را از جامعه اسلامی ریشه کن کنیم و تحقق این امر نیازمند حفظ وحدت و اتحاد همه گروههاست لذا باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه با وحدت کلمه گام برداریم.

وی اظهار کرد:  امیدوارم جریان اقتدار آفرین ملت ایران که چهار دهه است راه سختی را پیموده است مسیر پیش روی خود را با رهبری مقتدرانه و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی با عزت و اقتدار بیشتری طی کنند.

امام جمعه موقت تهران بیان کرد: یکی از دستاوردهای امروز کشور این است که چهره های سیاسی و علمی حرکت نوید بخشی را برای برون رفت از تنگناها آغاز کرده اند لذا همه ما به آینده ای روشن توام با عزت امیدواریم و برای تحقق آن عزم جدی داریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha