جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار شجاع

حوزه/فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب بوده اند که تاکنون خواب آشفته آن‌ها تعبیر نشده و پس از این با هوشیاری نیروهای مسلح تعبیر نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، سردار مجید شجاع،  فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت هفته ناجا ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری سید و سالار شهیدان اظهار کرد: در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی قرار داریم و هم اکنون نهال کوچک انقلاب ما به درخت تنومندی تبدیل شده است و دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی در صدد ضربه زدن به نظام و انقلاب بودند که تاکنون خواب آشفته آن‌ها تعبیر نشده و پس از این با هوشیاری نیروهای مسلح تعبیر نخواهد شد.

 وی ادامه داد: ملت ایران نیز در این سال‌ها هم‌پای نیروهای مسلح نقش بسیار مهمی داشته‌اند و نیروی انتظامی طی ۸ سال دفاع مقدس با تقدیم ۱۳ هزار شهید در کنار نیروهای مسلح در جبهه و پشت جبهه‌ها نقش بسیار مهمی داشته است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی بیان کرد: نیروی انتظامی خراسان جنوبی ۱۵۸ شهید تقدیم کرده که بیش از ۱۰۰ نفر این شهدا در مبارزه با قاچاقچیان به شهادت رسیده‌اند.

سردار شجاع  با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی موجب ایجاد یک بدنه معنوی قوی در ناجا می شود، تصریح کرد: انجام فعالیت های فرهنگی با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، باعث شده یک بدنه معنوی قوی در ناجا به وجود آید و به لطف خدا در این زمینه مؤفق بوده‌ایم.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی خراسان جنوبی برترین دارالقرآن‌ها از نظر کیفیت را دارد که تاکنون ۴۰ نفر حافظ کامل قرآن در بین همکاران و خانوده‌ها را داشته‌ایم.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی عنوان کرد: بیش از ۱۰۰ نفر حافظ ۵ تا ۲۰ جزء قرآن در بین همکاران و خانوده‌های ناجا را در استان داریم.

سردار شجاع، راه‌اندازی دارالقرآن در نواحی محروم شهرستان‌های بشرویه، نهبندان و درمیان را از دیگر اقدامات نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی همیشه در خط مقدم امر به معروف و نهی از منکر پیش قدم بوده است.

وی افزود: برگزاری جلسات آگاه‌سازی درباره معضلات اجتماعی که طی ۶ ماه گذشته بیش از ۱۸۰ جلسه و ۸ هزار و ۱۰۰ نفر ساعت درباره آسیب‌های اجتماعی برگزار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی گفت: اقدامات انجام شده در زمینه آسیب‌های اجتماعی بیش از این‌ها است.

انتهای پیام/ن

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha