پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مسؤول حوزه علمیه آیت الله صالحی ساری

حوزه/ حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ ایران پیروز میدان مبارزه با آمریکاست، گفت: تحریم آخرین حربه آمریکایی ها علیه ملت ایران است که به طور حتم با مدیریت صحیح و وحدت ملی شکست خواهد خورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جلال صالحی، مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری، شنبه شب در نشستی با جمعی از فعالان فرهنگی و مذهبی مرکز استان، با اشاره به سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع بسیجیان سراسر کشور، گفت: ایشان به عنوان دیدبان انقلاب و نظام، مسیر صحیح حرکت کشور را دوباره تبیین کردند و نکات زیادی از سوی معظم له بیان شد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی از جوانان به عنوان موتور پیش برنده انقلاب یاد کرد و افزود: با توجه به نقش محوری جوانان در پیشرفت و توسعه کشور باید بیشتر از توان و ظرفیت نسل جوان در عرصه های مختلف کشور بهره گرفته شود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که نسل جوان در عرصه ها و صحنه های این انقلاب همواره نقش آفرین بودند، تصریح کرد: پیروزی نهضت عظیم انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با حضور و نقش آفرینی همین جوانان انقلابی تحقق پیدا کرد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که امروز نیز نسل جوان نقش بسیار مؤثر و محوری در پیشرفت و توسعه کشور بر عهده دارند، بیان داشت: باید از ظرفیت جوان انقلابی، متعهد و نخبه در عرصه های مختلف کشور بهره گرفته شود.

وی با اشاره به این که جوان انقلابی در سال های اخیر با قرار گرفتن در صف مدافعان حرم توطئه تکفیری را خنثی و آمریکا و همپیمانانش را رسوا کرد، افزود: این جوانان مدافع حرم بودند که در صحنه انقلاب خوش درخشیدند و از حیثیت و ناموس این ملت دفاع کردند.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با بیان این که بخش دیگری از سخنرانی مقام معظم رهبری پیرامون دشمن شناسی بود، گفت: همان طور که در گذشته نیز مطرح شد آمریکا دشمن درجه یک ملت ایران است و در چهار دهه اخیر همه توان خود را به منظور ضربه زدن به این ملت به کار گرفته است.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به این که خیانت آمریکایی ها در چهار دهه اخیر به ملت ایران کاملاً آشکار بوده است، تصریح کرد: امروز باید دشمن واقعی خود را به خوبی بشناسیم و مراقب حیله های آنها باشیم.

وی با تأکید براین که ملت ایران هیچ گاه فریب توطئه های دشمنان را نخواهد خورد، گفت: این ملت هوشیار و با بصیرت در صحنه دفاع از انقلاب حضور دارند و اجازه کوچکترین دخالت را به دشمنان این نظام نخواهند داد.

مسئول مدرسه علمیه آیت الله صالحی ساری با اشاره به این که آمریکایی ها هر چه در توان داشتند در سال های اخیر علیه این ملت به کار گرفتند، گفت: ملت بزرگ ایران در برابر همه اهرم های فشار آمریکایی ها ایستادند و از آرمان های انقلاب ذره ای عقب نشینی نکردند.

حجت الاسلام صالحی با بیان این که ملت بزرگ ایران پیروز میدان مبارزه با آمریکاست، افزود: تحریم ها آخرین حربه آمریکایی ها علیه ملت ایران است که به طور حتم با مدیریت صحیح و وحدت ملی شکست خواهد خورد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha