جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بصیرتی

حوزه/ رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان با تاکید بر این که با قبول FATF یا باید از فرهنگ مقاومت دست برداریم و یا تحریم های بیشتری را تحمل کنیم، تصریح کرد: FATF بهانه جدیدی برای تحریم های بیشتر و توقف صنایع موشکی ایران است.

حجت الاسلام مهدی بصیرتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در کاشان، با ابراز نگرانی از عواقب تصویب کنوانسیون FATF در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه علی رغم هشدارهای صریح مقام معظم رهبری در رابطه با قوانینی برای کمک به گسترش استعمار در کشورها، این قانون در مجلس تصویب شد.

رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان، FATF  را مخالف منافع، اهداف و ارزش های دینی جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: براساس آیات قرآن نباید راهی را برویم که کفار و جبهه استکبار بر ما سلطه پیدا کنند.

 وی، تن دادن به قوانینی که ناظر آن آمریکا و کشورهای حامی رژیم غاصب صهیونیستی و مخالف اهداف و خط مشی جمهوری اسلامی هستند را موجب بروز تحریم های بیشتری علیه ملت ایران  دانست  و اظهار کرد: متاسفانه  بعد از تجربه تلخ برجام علی رغم مخالفت صریح مقام معظم رهبری، امروز نیز شاهد FATF  هستیم.

حجت الاسلام بصیرتی تصریح کرد: هرچند دولتمردان اعتقاد داشتند بعد از اجرای برجام تمام تحریم ها برطرف خواهدشد، ولی شاهد خروج یک جانبه آمریکا از این معاهده بودیم و دیدیم که هیچ اتفاقی در رفع تحریم ها نیفتاد.

وی، تنها راه پیشرفت کشورمان را فرهنگ مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار و صهیونیست جهانی دانست و با اشاره به اینکه تصویب FATF درمجلس موجب وادادگی در برابر استعمارگران می شود، گفت: فرهنگ وادادگی غیر از عقب افتادگی چیز دیگری نصیب ایران نخواهد کرد.

رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان ادامه داد: برای حوزه های علمیه، سربازان رهبری، مقاومت در جهان و ملت عزیز سرافراز کشورمان دردآور است که در مجلس شورای اسلامی چنین طرح های استعماری را با دستان خودمان امضا کنیم که تا سال های متمادی به جای این که بهانه را از دست دشمن بگیرم، بهانه به دست او بدهیم.

حجت الاسلام بصیرتی با اشاره به این که بعد از پذیرشFATF  به دست خودمان نهادهای انقلابی از جمله سپاه پاسداران، بانک مرکزی و افرادی از همچون حاج قاسم سلیمانی و کسانی که از دیدگاه آمریکایی ها تروریست نامیده می شوند را تحریم خواهیم کرد، گفت: با قبول این معاهده شروطی را که ایران مطرح می کند، ضمن اینکه وجاهت قانونی نخواهد داشت، به هیچ وجه اجازه تفحص در هیچ موردی نیز به ملت ایران داده نخواهند شد.

وی در پایان با تاکید بر این که با قبول FATF یا باید از فرهنگ مقاومت دست برداریم و یا تحریم های بیشتری را تحمل کنیم، اظهار کرد: FATF  بهانه جدیدی برای تحریم های بیشتر و توقف صنایع موشکی ایران است. 

رئیس بسیج اساتید حوزه علمیه کاشان در پایان تصریح کرد:‌هر مقدار که از موضع خود عقب نشینی کنیم، دشمن در محدود کردن ایران، یک قدم جلوتر خواهد آمد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha