چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مهدی جلالی رئیس سازمان تبلیغات کرمان

حوزه/ حجت‌الاسلام جلالی در جلسه کارگروه تبلیغ، نماز و قرآن کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان از استقرار ۳۷ موکب از استان کرمان به مناسبت ایام اربعین در عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کرمان، حجت‌الاسلام علی جلالی در جلسه کارگروه تبلیغ، نماز و قرآن کمیته فرهنگی ستاد اربعین استان کرمان که با حضور نمایندگان بعثه مقام معظم رهبری در حج و زیارت، اوقاف، نماینده حوزه علمیه خواهران، ستاد اقامه نماز و نماینده امور بانوان استان برگزار شد از استقرار ۳۷ موکب از استان کرمان به مناسبت ایام اربعین در عراق خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: مردم به عشق اهل بیت(ع) و به صورت خودجوش آماده خدمات رسانی به زائران حسینی هستند که باید زمینه حضور و استقرار موکبها و رسیدگی به مشکلات آنان در عراق فراهم شود.

حجت‌الاسلام جلالی افزود: در سال جاری تعداد ۵ موکب در مسیر پیاده روی نجف تا کربلا و در مسیرهای ورودی و خروجی استان کرمان جهت اعزام به عراق کار خدمت گزاری به زائرین اربعین حسینی را برعهده دارند.

وی ادامه داد: امیدورایم با توجه به برنامهریزیهایی انجام شده، اربعین امسال بهتر از سالهای قبل برگزار شود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمان در پایان از اعزام تعدادی مبلغ آقا و خانم درمسیرهای نجف به کربلا جهت پاسخگویی به مسائل و شرعی خبر داد و گفت: خدمت در دستگاه ائمه(ع) برای کسی که توانسته در این وادی خدمت کند رزق است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha