جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حاجی صادقی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر این که امتی که با ولایت گره خورده باشد هیچ قدرتی نمی تواند آن را بشکند، گفت: دشمنان برای شکستن انقلاب درصددند پیوند امت با ولایت، قداست ولایت و رهبری، نفوذ کلامی رهبری بین مسئولان و نخبگان شکسته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، امروز در یادواره 45 شهید شهرستان تاکستان گفت: هیچ وقت به اندازه امروز در دنیا با اقتدار و توان نبوده ایم و توانسته ایم فرهنگ انقلاب اسلامی را به دیگر کشورها صادر کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: امروز باید روحانیون، مدیران و مسئولان در راستای تبیین ولایتمداری به عنوان روح دین و عامل بقای انقلاب در ابعاد مختلف با جوانان صحبت کنند.

وی بیان کرد: دشمنان برای شکستن انقلاب درصددند پیوند امت با ولایت، قداست ولایت و رهبری، نفوذ کلامی رهبری بین مسئولان و نخبگان شکسته شود، لذا در این چهل سال انواع توطئه ها وتحریم ها را بر علیه این نظام برنامه ریزی کردند که تیرهای آنان به سنگ خورد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این که عشق به شهادت در بین جوانان ایران در هشت سال دفاع مقدس مانند عشق به آزدسازی خرمشهر بود، اظهار کرد: شهدا احیا گران جامعه و بشریت هستند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: دشمن فهمیده که عامل پیروزی ملت ایران، فرهنگ شهادت است و به این نتیجه رسیده که انقلاب اسلامی را جز به وسیله مردم ایران نمی‌توان نابود کرد و تنها راه این است که فرهنگ شهادت طلبی و ارزش‌های اسلامی را از مسلمانان بگیرد، البته این خواب را به گور خواهد برد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در ادامه با اشاره به جایگاه شهدا، گفت: شهید از آن جا که نزد خداوند، روزی می‌خورد و جایگاه پیدا کرده، لذا وصف خدایی یافته و بنابر روایات، به جامعه حیات می بخشد.

وی تصریح کرد : اگر امروز با این حجم عظیم خصومت‌ها و دشمنی‌های جبهه استکبار و عملکرد نامطلوب بعضی از مسئولان کشور، هنوز انقلاب اسلامی به حرکت عالی خودش ادامه می‌دهد و سنگر‌های کلیدی جهان را یکی پس از دیگری فتح می‌کند،  همه به برکت هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری و خون مطهر شهیدان است.

 نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان گفت: امتی که با ولایت گره خورده باشد، هیچ قدرتی نمی تواند آن را بشکند، چرا که امت متصل به ولایت شکست ندارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha