پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
فرمانده نیروی انتظامی فارس

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان فارس با بیان اینکه در موضوع بصیرت افزایی فعالیت های مطلوبی انجام شده است، گفت: دو هزار و ۹۳۰ نفر در مجموعه نیروی انتظامی حافظ کل و جز قرآن کریم هستند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار احمد علی گودرزی، امروز در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در مصلایی نماز جمعه برگزار شد، با اشاره به اینکه جلسات این چنینی موجب مضاعف شدن روحیه انسان می شود، اظهار داشت: نقش روحانیت همواره بی بدیلی بوده است.

وی به اقدامات نیروی انتظامی اشاره کرد و افزود: مردم اعتقاد دارند که پلیس باید مقتدر باشد، پلیسی مقتدر است که پشتیبانی و مقبولیت مردمی داشته باشد.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه اگر همه اقدامات ایجابی باشد، اقتدار و اگر همه اقدامات سلبی باشد مشروعیت نیروی انتظامی زیر سؤال می رود، تصریح کرد: در شرایط امروز بسیار سخت است تا اقتدار و مشروعیت را با هم داشته باشیم، چرا که برخی مواقع پیشنهاد های رشوه توهین آمیز داده می شود.

وی ادامه داد: در جامعه اشکالاتی وجود دارد، از این جهت که افرادی دست درازی به جان، مال و ناموس مردم می کنند، از این رو باید هم اقتدار و هم  مشروعیت خود را حفظ کنیم.

وی به نقش نیروی انتظامی در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره و عنوان کرد: در نظام انقلاب اسلامی امنیت برقرار است، اولویت ما عمل به دیدگاه مقام معظم رهبری است. اگر اروپایی ها از امنیت سخن بگویید هنر نکرده اند اگر همانند ما در این شرایط امنیت ایجاد کردند، هنر کرده اند.

 فرمانده انتظامی استان فارس به فعالیت های فرهنگی این مجموعه اشاره و خاطرنشان کرد: امر به معوف و نهی از منکر، برگزاری برنامه های مذهبی و قرار دادن امکانات مطلوب در نماز خانه های مجموعه نیروی انتظامی یکی از فعالیت های فرهنگی در مجموعه است،

وی با اشاره به این که رویکرد پلیس بر اساس پاسخگویی بر پایه دانش است، عنوان کرد: در نیمه نخست امسال ۵۳ درصد جرائم کاهش پیدا کرده است و این به دلیل وجود روحانی در حوزه «سفیر صیانت» است.

سردار گودرزی با بیان اینکه در موضوع بصیرت افزایی فعالیت های مطلوبی انجام شده است، ابراز کرد: ۲ هزار و ۹۳۰ نفر در مجموعه نیروی انتظامی حافظ کل و جز قرآن کریم هستند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha