جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با حضور در منزل اصغر داداشیانپور از جانبازان و غواصان شجاع دوران دفاع مقدس، با او دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، با حضور در منزل اصغر داداشیانپور از جانبازان و غواصان شجاع دوران دفاع مقدس، با او دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار گفت: فداکارى و از جان گذشتگى در راه خدا و دین، نهایت رستگارى مؤمن است و کسانى که جان خویش را در راه دین فدا مى‏ کنند، هم به سعادت ابدى مى ‏رسند و هم سرچشمه الهام و الگوى فداکارى براى دیگران به حساب مى‏آید.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد:  ولایتمدارى، صبر و استقامت و شهادت طلبى در رزمندگان اسلام دفاع مقدس موج مى ‏زد و طراوت و شادابى، استقبال از سختى ‏ها و اقدام در عرصه ‏ها، ثبات قدم در شرایط سخت، روحیه بالا، و انگیزه قوى ناشى از آن بر فضاى جبهه‏ ها حاکم بود.

وی ادامه داد: رزمندگان دوران دفاع مقدس مردان بزرگی بودند که در لبیک به فرمان مقتداى خویش امام خمینى (ره)، در دفاع از سرزمین اسلامى، ناموس و دین از همه وجود خود گذشتند و استقلال و سربلندى ایران اسلامى را رقم زدند، لذا امروز باید رشادت های ایثارگران به نسل جوان انتقال داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: مدافعان و رزمندگان در دفاع از مرزهای کشور از هیچ کوششی فروگذار نکردند و برپایه آموزه‌های دینی و ملی گام در نبردی نابرابر با دشمن متجاوز نهادند و از حقانیت آرمان های نظام اسلامی دفاع کردند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: امروز ملت ایران باید قدردان رشادت ها وجانفشانی های رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس باشد که این چنین، ایران اسلامی را به عزت و اقتدار رساندند.

یادشهدا در جامعه کمرنگ نشود

 اصغر داداشیانپور ضمن خیرمقدم به مدیر حوزه علمیه قزوین و هیئت همراه، گفت: امروز هرچه داریم به برکت خون مطهر شهدای والا مقام هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم است و اجازه ندهیم که فداکاری این عزیزان در جامعه کمرنگ شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha