پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نمازی

حوزه/ نماینده ولی فقیه درکاشان، بازگشت به ارزش های دوران دفاع مقدس را موجب نجات کشور عنوان کرد و گفت: هم اکنون ارزش های دفاع مقدس در رزمندگان حزب الله لبنان، فلسطین و یمن نهادینه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، ظهر امروز در دیدار با هیئت رزمندگان لشگر نجف اشرف، به دستارودهای دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هرچند هشت سال دفاع مقدس سخت و طاقت فرسا بود، ولی چنان انرژی و نیرویی به خط  مقاومت داد که آثارش را درسطح منطقه و جهان می بینیم.

نماینده ولی فقیه در کاشان، مقاومت رزمندگان در دوران دفاع مقدس را باعث اقتدار جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: شیوخ منطقه در برابر استکبار واداده اند، ولی در نظام اسلامی که برگرفته از مکتب اهل بیت(ع) می باشد، رهبرش محبوب ترین و قوی ترین رهبران دنیا است.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: آیت الله العظمی خامنه ای، مقام  معظم رهبری به  عنوان فرمانده کل قوا تنها رهبری در دنیاست که امروز در برابر نظام سلطه و صهیونیست بین الملل با اقتدار ایستاده است و از اسلام و مسلمین دفاع می کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، امامت و امت را فنداسیون نظام سیاسی اسلام دانست و گفت: اگر این دو رکن درکنار هم باشند هیچ موقع دشمنان نخواهند توانست به اهداف پلیدخود برسند

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران، شیعه را پس از چهارده قرن از انزوای سیاسی نجات داد، افزود: با توجه به این که عزت و کرامت اسلام در سایه حکومت تحقق پیدا می کند، لذا جمهوری اسلامی ایران هم در عصر غیبت مشابه دولت کریمه امام زمان(عج) است.

آیت الله نمازی، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را مقدمه و بستر ساز ظهور حضرت مهدی(عج) دانست و اظهار کرد: ان شاءالله با ظهورحضرت ولی عصر(عج)، ظلم و ستمی که در دنیا به انسانهای بیگناه می شود، پایان داده خواهد شد.

امام جمعه کاشان، شرایط فعلی رزمندگان در برابر استکبار و صهیونیست را سخت تر از دوران دفاع مقدس دانستو گفت: علت سخت بودن دوران فعلی به خاطر این است که در دفاع مقدس حق و باطل مشخص بود، ولی در حال حاضر هر کس اوضاع سیاسی را برای خودش تفسیر می کند.

 وی، بازگشت به ارزش های دوران دفاع مقدس را موجب نجات کشور عنوان کرد و افزود: اگر بخواهیم کشور را از شر توطئه های دشمنان حفظ کنیم، هیچ راهی جز بازگشت به برادری، اخلاص، وحدت، فداکاری، و ... نداریم.

نماینده ولی فقیه در کاشان تصریح کرد: هم اکنون ارزش های دفاع مقدس در رزمندگان حزب الله لبنان، فلسطین و یمن نهادینه شده است.

آیت الله نمازی در بخش پایانی سخنان خود بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت های فرهنگ حسینی تاکید کرد و گفت: در پیاده روی اربعین که میلیون ها انسان از ادیان مختلف در آن شرکت می کنند، عظمت و ظرفیت های عاشورا به خوبی نمایان می شود.

عضو خبرگان رهبری، ولایت مداری و اقامه نماز را از مهمترین پیام های نهضت حسینی دانست و اظهار کرد: رزمندگان دوران دفاع مقدس در سایه خواندن نماز اول وقت و ولایت پذیری توانستند پیروز شوند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha