سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
نماینده ولی فقیه در استان کردستان

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: کسانی که به عشق اهل بیت علیهم السلام اقدام به زائران امام حسین علیه السلام خدمت می کنند، افرادی خداجو، مومن و ولایتمدار هستند و وجود آنان مایه سربلندی ائمه اطهار(ع) در تمام ادوار تاریخ اسلام بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه مسئولین موکب ستاد اربعین،  ظهر امروز در دفتر حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان برگزار گردید.

در این جلسه، نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به عظمت و شکوه اربعین حسینی در جهان اسلام، اظهار داشت: کسانی که در راستای برگزاری این حرکت بزرگ تلاش و فعالیت می‌کنند شایسته تقدیر هستند و یقین داریم که در روز محشر امام حسین(ع) به دادشان خواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: کسانی که به عشق اهل بیت علیهم السلام اقدام به خدمت به زائران امام حسین علیه السلام می کنند، افرادی خداجو، مومن و ولایتمدار هستند که وجود این افراد مایه سربلندی ائمه اطهار علیهم السلام در تمام ادوار تاریخ اسلام بوده اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان بیان داشت: رسیدگی به زائران اربعین حسینی استان‌های مختلف که از کردستان عبور می‌کنند، اجر عظیمی دارد و ما باید خود را لایق این خدمت بدانیم که سهمی در این حرکت عظیمی داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی تاکید کرد: امیدواریم امسال هم مردم مومن، انقلابی و نوع دوست استان کردستان در پذیرایی از زوار حسینی به مانند سال های گذشته سنگ تمام بگذارند و خاطره خوشی برای زوار حسینی از این استان به یادگار ببرند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود اظهار داشت: در همین جلسه از مسئولان گرامی درخواست می کنیم که زیرساخت های ساخت موکب و نیز ایستگاه های صلواتی در این استان را برای پذیرایی و اسکان زائرین حرمین شریفین مهیا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha