جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه یزد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه نباید در مقابل اقدامات دشمن انفعالی عمل کرد گفت: از ظرفیت خواهران طلبه در مساجد به بهترین شکل ممکن استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، آیت ‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، در دیدار با رئیس مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه متاسفانه در مقابل اقدامات دشمنان، حالت انفعالی به خود گرفته‌ایم گفت: تبیین و ترویج هر چه بیشتر ارزش های دینی در جامعه باید بیش از گذشته دنبال و از حالتی که تنها به شبهات پاسخگویی کنیم، خارج شویم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با تاکید بر اینکه تحول در حوزه آموزشی یکی از الزامات است، تصریح کرد:  سیستم آموزشی کشور از سوی انگلستان به جمهوری اسلامی تحمیل شد و از صد سال پیش تا کنون در کشور در حال اجراست.

امام جمعه یزد با بیان اینکه امروزه باید از ظرفیت خواهران طلبه در مساجد به بهترین شکل ممکن استفاده کرد، افزود: کارکردهای مساجد در جامعه امروزه به خوبی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد که نیاز نگاه جدی به این مسئله را می طلبد.

وی خاطر نشان کرد: طلاب چه در حوزه‌های علمیه خواهران و چه در حوزه‌های برادران باید به گونه‌ای تحصیل و مطالعه داشته باشند که بتوانند پاسخگوی نیاز جوانان و رفع شبهاتی که دشمنان در جامعه پخش می‌کنند باشند.

آیت ‌الله ناصری یزدی عنوان کرد: استکبار صدها شبکه ماهواره‌ای، وب ‌سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی فارسی برای تخریب ارزش‌های ایرانی اسلامی ملت ما را به کار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در پایان گفت: راه‌اندازی مدارس امین یکی از اقدامات خوب برای ترویج مباحث دینی در بین دانش‌آموزان بوده است و باید زمینه حمایت از این فعالیت‌ها و همچنین گسترش آن در جامعه فراهم شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha