چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پوردر مدرسه امام حسین یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در سفر دو روزه به استان یزد، در آخرین برنامه بازدید خود از مدارس علمیه، به تنها مرکز تخصصی کارشناسی ارشد حوزوی خواهران یزد رفت تا از نزدیک مسائل و مشکلات این مرکز آموزشی را بررسی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزدف حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت پور در سفر دو روزه به استان یزد، در آخرین برنامه بازدید خود از مدارس علمیه شهر یزد، با هیئت همراه به تنها مرکز تخصصی کارشناسی ارشد حوزوی خواهران یزد رفت تا از نزدیک مسائل و مشکلات این مرکز آموزشی را بررسی کند.

در این بازدید که حجت الاسلام والمسلمین کارگر شورکی، رئیس حوزه علمیه خواهران استان یزد وی را همراهی می کرد؛ حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور توصیه های مهمی را برای ارتقای وضعیت آموزشی و پژوهشی این مرکز و مراکز تخصصی حوزه خواهران کشور بیان کرد که در خبر قبلی به طور مفصل منتشر شده است.

برپایه این گزارش، استان یزد علاوه بر دارا بودن 17 مدرسه علمیه خواهران در مقطع کارشناسی در تمام شهرستان ها، دارای سه مرکز کارشناسی ارشد در شهرستان های اردکان، میبد و یزد و دو مرکز تخصصی دکترا در میبد و یزد است.

انتهای پیام.313/47
 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha