چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد

حوزه/ یکی از سخنرانان آستان کریمه اهل‌‌بیت(س) گفت: توحید یکی از اصولی است که مذاهب و ادیان مختلف آن را قبول دارند اما شرط پذیرش توحید، بیعت و پذیرش فرمان حجت، امام و معصوم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد شب گذشته در جمع زائران اربعین حسینی در حسینیه موکب آستان کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه مقصد امام حسین علیه‌السلام رسیدن به رضای خداوند متعال بوده است، اظهار کرد: ایشان زیر تیرباران دشمن نماز را اقامه کردند چراکه از مقصد خود آگاه بودند و در راه دین حاضر به فدا کردن جان خود بودند.

وی با تاکید بر اینکه ما نیز امام حسین علیه‌السلام را برای رسیدن به خداوند متعال می‌خواهیم، اضافه کرد: ما در زندگی بت‌های مختلفی داریم که وجود این بت‌ها مانع رسیدن ما به خداوند متعال می‌شوند به همین علت باید این بت‌های را بشکنیم.

سخنران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: توحید یکی از اصولی است که مذاهب و ادیان مختلف آن را قبول دارند اما شرط پذیرش توحید، بیعت و پذیرش فرمان حجت، امام و معصوم است.

وی یادآور شد: امام حسین علیه‌السلام همه دارایی خود را فدای خداوند کردند به همین علت خداوند نیز به ایشان در دنیا و آخرت یک جایگاه ویژه اختصاص دادهت؛ بر اساس روایتی از ائمه اطهار(ع) خداوند متعال با هر قطره عرق زائر امام حسین علیه‌السلام هفتاد هزار فرشته خلق می‌کند که تا قیامت برای آن زائران و دوستان او استغفار کند.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha