جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
مدیر حوزه علمیه یزد

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه عملکرد انقلابی و روحیه جهادی مسئولان، تحریم ها را بی اثر می سازد گفت: ملت ایران در راهپیمایی ۱۳آبان بار دیگر دشمنان را با شکست روبه رو خواهند ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»از یزد، به حضور روحانیون و طلاب در راهپیمایی 13آبان اشاره کرد و گفت: راهپیمایی 13آبان امسال نسبت به سال های گذشته از حساسیت بیشتری برخوردار است و مردم بصیر ایران اسلامی با حضور خود می توانند شکست دیگری را در کارنامه آمریکا و همپیمانانش به ثبت برسانند.

مدیر حوزه علمیه یزد با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی، افزود: بدون شک اگر مسئولان در خدمت به مردم انقلابی عمل کنند و روحیه جهادی خود را در این زمینه حفظ و تقویت کنند، تحریم ها هیچ اثری بر جمهوری اسلامی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه تهدیدات آمریکا مطلب جدیدی برای جمهوری اسلامی نیست تصریح کرد:این تهدیدات به جهموری اسلامی هیچ ضربه ای به انقلاب اسلامی وارد نخواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس افزود: دشمن در این ماه های اخیر هر آنچه که در چنته داشته، برای مبارزه و مقابله با ایران اسلامی به کار بسته که به لطف خدای متعال و بصیرت ملت غیور ایران در همه این مراحل با شکست روبه رو شده و شکی در آن نیست که در ماه های اخیر نیز در هیچ کدام از این ترفندها شوم خود بر علیه جمهوری اسلامی سودی نخواهند برد.

مدیر حوزه علمیه استان یزد در پایان تاکید کرد: ملت غیور ایران در این چهل سال به خوبی نشان دادند که در مقابل سختی ها بهترین عملکرد را از خود بروز می دهند و هر زمان مشکلاتشان بیشتر بوده، بهترین راه را انتخاب کردند و به خوبی دشمن را در تمام زمینه ها با شکست روبه رو ساختند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha