سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
شهدای روحانی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون قزوین به برگزاری نمایشگاه «رسم پروانگی» شهدای روحانی استان اشاره کرد و گفت:‌ به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین، نمایشگاه آثار و تصاویر ماندگار شهدای روحانی در معرض دید مردم شهید پرور قرار می گیرد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در حاشیه برگزاری مراسم 13 آبان ودر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: 13آبان از روزهای مهم تاریخ انقلاب اسلامی است و نباید آن را صرفا یک روز تلقی کرد، چرا که بواسطه حرکت ملت فهیم و بصیر ایران در این روز، پایه های اساسی انقلاب اسلامی بنا شده است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد:  این روز در تاریخ معاصر ایران از جایگاه و اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که روز تجلی دوباره آزادی و شجاعت ملت ایران است.

وی خاطرنشان کرد: تقویت روحیه استکبارستیزی و دشمن شناسی در دانش آموزان و نسل جوان به عنوان یکی از ارزش های والای گفتمان و اندیشه انقلاب اسلامی با بزرگداشت روز ۱۳ آبان دست یافتنی است.

رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون استان قزوین بیان کرد: آمریکا و ایادی استکبار جهانی در منطقه در این سالها در تلاش بودند که انقلاب اسلامی را با انواع تهدیدها وتحریم ها ی ظالمانه ساقط و یا تضعیف کنند، ولی با وجود رهبری شجاع و آگاه و ملتی  بصیر ، هیچ گاه نتوانستند به اهداف شوم خود دست پیدا نمایند.

حجت الاسلام مصطفایی به برگزاری نمایشگاه «رسم پروانگی» شهدای روحانی استان قزوین اشاره کرد و گفت:به مناسبت برگزاری کنگره سه هزار شهید استان قزوین، نمایشگاه آثار و تصاویر ماندگار شهدای روحانی در معرض دید مردم شهید پرور قرار می گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha