جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله حکیم

حوزه/ آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مستبصرین اروپایی بر اهمیت احیای مناسبت های دینی، مجالس حسینی و مشارکت فعال در آن تاکید کردند و افزودند: نهضت و جانفشانی امام حسین (علیه السلام) شیعه را قدرتمند و شایسته احترام کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد سعید حکیم از مراجع نجف اشرف در دیدار جمعی از مستبصرین اروپایی بر اهمیت احیای مناسبت های دینی، مجالس حسینی و مشارکت فعال در آن تاکید کردند و افزودند: نهضت و جانفشانی امام حسین(علیه السلام) شیعه را قدرتمند و شایسته احترام کرد.

معظم له مستبصرین اروپایی را به عمل به وظیفه خود در خدمت به دین و عقیده، آراستگی به اخلاق نیکو، عمل بر اساس موازین شرعی و سیره اهل بیت(علیهم السلام) توصیه و اشاره کردند: اهل بیت(ع) با سیره ثابت خود که برگرفته از قرآن کریم و سیره نبوی است، احترام خود را حتی در میان دشمنان برانگیخته اند.

حضرت آیت الله حکیم خواستار استفاده مفید از مناسبت های دینی و مجالس حسینی در جهت ابراز مظلومیت ائمه اطهار(علیهم السلام) به ویژه نهضت و جانفشانی امام حسین(ع) شدند.

ایشان ادامه دادند: شیعه از طریق نهضت حسینی محب ملت های جهان را به سمت خود جذب کرده و این مجالس مایه حفظ مکتب اهل بیت(ع) بوده و هست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha