پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
كارشناس فناوري اطلاعات؛ مدرسه علميه خواهران شهيد مطهري تنكابن

حوزه/ با توجه به شرایط آشفته فضای مجازی و بازی های رایانه ای، نمایش کارتون های مُخرب ویژه کودکان و شرایط جنگ نرم و فرهنگی در جامعه، لازم است هر طلبه خود را مجهز به سلاح علم روز کرده و در فضای مجازی با جدّیت حضور داشته باشد تا اهداف دشمن را خنثي و نابود كند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» از مازندران، خاشعی کارشناس فناوری اطلاعات در نشست طلاب، کادر و اساتید مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن بیان کرد: در حال حاضر هوشمند سازی مدارس علمیه و ارتقای سطح علمی و فرهنگی طلاب یک امر ضروری است، لذا در این راستا برخی از جوانان این سرزمین با تلاش شبانه روری خود نرم افزار آموزشی هوشمندی ساخته اند که شامل آموزش دوره های کاربردی کامپیوتر، زبان انگلیسی، آموزش حسابداری به کمک کامپیوتر، آموزش کلیدهای نایاب مطالعه موفق و مهارت های صحیح مطالعه، آموزش ساخت بازی های سه بُعدی و انیمیشن سازی مثلِ بازسازی صحنه های عملیات و ... است.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط آشفته فضای مجازی و بازی های رایانه ای، نمایش کارتون های مُخرب ویژه کودکان و شرایط جنگ نرم و فرهنگی در جامعه، لازم است هر طلبه خود را مجهز به سلاح علم روز کرده، در فضای مجازی با جدّیت حضور داشته باشد تا اهداف دشمن را خنثي و نابود كند.

خاشعی اضافه کرد: چرا باید فرزندانمان شخصیت ها و قهرمانان تخیلی اروپایی مثل مرد عنکبوتی، و ... را بشناسند، ولی با  قهرمانان دینی و شهدای حماسی و انقلابی بیگانه باشند.

کارشناس فناوری اطلاعات در پایان با اشاره به نرم افزار قطعه ای از بهشت، اظهار کرد: این نرم افزار شامل برنامه های کاربردی برای طلاب و خانواده های آنان مانند حفظ قرآن کریم همراه با ترجمه، تکرار آیات، پازل کل قرآن کریم، فتوشاپ، طب اسلامی، خانواده موفق، طرح اوقات پربار کردن اوقات فراغت نه صرفا پر کردن اوقات فراغت، آموزش الفبای قرآنی، نمایش بازی هایی با قهرمانی شهدای مدافع حرم و ... است.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha