پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان این که ترویج فرهنگ شهادت در جامعه در شرایط کنونی ضروری است، افزود: شهدا با نثار جان خود به این کشور اقتدار و عظمت بخشیدند، به طوری که امروز ایران اسلامی در دنیا یکی از کشورهای با امنیت بالا و پیشرفت های مختلف در زمینه های هسته ای، پزشکی، نظامی و ... است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین ،گفت: دیروز شهدا با اهدای جان خود در برابر دشمنان ایستادند و امروز تداوم راه آنان، ما را در برابر دشمنان پیروز می کند.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین با بیان این که ترویج فرهنگ شهادت در جامعه در شرایط کنونی ضروری است، افزود: شهدا با نثار جان خود به این کشور اقتدار و عظمت بخشیدند، به طوری که امروز ایران اسلامی در دنیا یکی از کشورهای با امنیت بالا و پیشرفت های مختلف در زمینه های هسته ای، پزشکی، نظامی و ... است.

وی با تاکید بر این که زنده نگهداشتن یاد شهدا در واقع نیرو و انرژی گرفتن از آنها است تا بتوانیم از سختی ها عبور کنییم، اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس روحانیون و طلابی بودند که در اکثر عملیات ها نقش ارزشمندی داشتند.

 مدیر حوزه علمیه استان قزوین در ادامه برگزاری کنگره سه هزار شهید استان  را یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی کشور دانست و با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه در این کنگره، خاطرنشان کرد:کنگره در روزهای آینده اختصاص به شهدای طلاب و روحانی دارد و طلاب و اساتید مدارس علمیه قزوین حضور باشکوهی در این مراسم داشته باشند.

حجت الاسلام  والمسلمین عباسی در پایان یادآور شد: در حاشیه برگزاری کنگره شهدا، نشست های تخصصی در زمینه روحانیت و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha