پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دست هایی در کار بوده و هستند که بین برادران سنی و شیعه اختلاف ایجاد کنند، اما تاکنون ناکام مانده اند، لذا همه وظیفه داریم در این برهه خاص از تاریخ انقلاب اسلامی نسبت به تحرکات دشمنان نظام هوشیار بوده و فریب تبلیغات دروغین آنان را نخوریم.

ماموستا فایق رستمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به نزدیکی هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت خاتم الانبیا(ص) اظهار داشت: باید همه قدردان نعمت امنیت در کشور باشیم، در حالی که منطقه درگیر تنش ها و جنگ است.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه این امنیت مرهون ایثار رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس است، گفت: تا زمانی که امنیت نباشد، هیچ زیرساختی چه اقتصادی، چه فرهنگی و... نمی توان در کشور ایجاد کرد، ولی بحمدلله با وجود ضریب امنیت بالا در کشور در نقطه نقطه ایران می توان هرگونه سرمایه گذاری اقتصادی نمود.

ماموستا رستمی ادامه داد: یکی از استان های مستعد در بحث اقتصاد، کشاورزی، بازرگانی و... کردستان است که هم از نظر پتانسیل های طبیعی موقعیت ویژه ای دارد و هم اینکه دارای بازارچه های مرزهای زیادی با اقلیم کردستان عراق است که باید از این ظرفیت ها بهترین استفاده را ببریم.

این عالم اهل سنت با تاکید بر اینکه استان کردستان توانایی تبدیل شدن به قطب کشاورزی را دارد، افزود: استان کردستان به دلیل وضعیت خاص جغرافیایی از استعدادهای کشاورزی و دامپروری بسیار بالایی برخوردار است، لذا برای کاهش نرخ بیکاری مسئولان می توانند در این حوزه سرمایه گذاری داشته باشند.

ماموستا رستمی در ادامه سخنان خود با اشاره به وحدت و همدلی برادران اهل سنت و تشیع در استان کردستان، گفت: از ابتدای انقلاب تاکنون دست هایی در کار بوده و هستند که بین برادران سنی و شیعه اختلاف ایجاد کنند که تاکنون ناکام مانده اند، لذا همه وظیفه داریم در این برهه خاص از تاریخ انقلاب اسلامی نسبت به تحرکات دشمنان نظام هوشیار عمل کنیم و فریب تبلیغات دروغین آنان را نخوریم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هدف دشمنان در ماههای اخیر در عملیات های تروریستی و خرابکارانه ای که در کشور داشته اند، ایجاد ناامنی در جامعه بود، لذا باید بینش سیاسی خود را در این زمینه ارتقا دهیم و بتوانیم تحرکات سیاسی و... دشمنان را به خوبی تحلیل کنیم.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به برنامه های دولت و نظام برای پیشرفت و آبادانی بیشتر کردستان، گفت: دولتمردان و مدیران ارشد به خوبی می دانند که استان کردستان از نظر اقتصادی و... دارای وضعیت ویژه ای در کشور است، لذا به دنبال ایجاد زیرساخت های لازم در این خطه هستند و امیدواریم که تحقق این برنامه ها از آمار بیکاری در کردستان به صورت محسوسی بکاهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha