شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان

حوزه/ انصر مهدی گفت: فلسطین فقط وطن مردم فلسطین است و در این سرزمین یهودیان هیچ حقی ندارند و ما جوانان سازمان دانشجویان امامیه پاکستان هرگز نمی‌گذاریم «فلسطین» فراموش شود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» انصر مهدی رئیس سازمان دانشجویان امامیه پاکستان در واکنش به سخنرانی یک عضو مجلس ملی پاکستان در مورد حمایت از اسرائیل، گفت: سخنرانی عضو مجلس ملی پاکستان در مورد حمایت از اسرائیل را به شدت محکوم می‌کنیم.

وی افزود: این عضو مجلس با سخنرانی خود نظرات بنیانگذاران پاکستان مانند علامه اقبال و محمد علی جناح را رد کرده و به شهدایی که در راه دفاع از فلسطین جان دادند توهین کرده است، چون فلسطین فقط وطن مردم فلسطین است و در این سرزمین یهودیان هیچ حقی ندارد و دولت پاکستان نیز بداند هیچ وقت «اسرائیل» را قبول نخواهیم کرد و ما جوانان سازمان دانشجویان امامیه پاکستان هرگز نمی‌گذاریم «فلسطین» فراموش شود.

انصر مهدی خاطرنشان کرد: اعضای سازمان دانشجویان امامیه و همه ملت پاکستان هیچ وقت قدس را فراموش نخواهند کرد و مسئله فلسطین امروز مهمترین مسئله جهان اسلام است و این مسئله فقط مسئله کشورهای عربی نیست بلکه یک مسئله ای جهانی و انسانی است و بدون حل این مسئله امنیت منطقه و در جهان ممکن نیست.

وی در ادامه گفت: این پیام صریح قرآن است که یهود هیچ وقت دوست مسلمانان نخواهد شد، و پاکستان هم کشوری است که قانونش بر اساس قرآن و سنت نوشته شده و سخنرانی حمایت از یهود در مجلس ملی یک کشور اسلامی بسیار نگران کننده و غیر قابل تحمل است.

رئیس سازمان دانشجویان امامیه تاکید کرد: آزادی قدس فقط و فقط با اتحاد مسلمین ممکن است و مسلمانان پاکستان هم باید متحد شده و اجازه ندهند که هدف شوم برخی سیاستمداران محقق شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha