سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
همایش بصیرت و پیشگیری در کرمان

حوزه/ همایش «صیانت و پیشگیری» با حضور ائمه جمعه و روحانیت استان کرمان برگزار شد و‌ طی آن ماموریت های حوزه و روحانیت و چالش های پیش رو مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمان، همایش «صیانت و پیشگیری» با حضور ائمه جمعه و روحانیت استان کرمان در شهر کرمان برگزار شد.

 این همایش با خیر مقدم حجت الاسلام طهماسبی دادستان ویژه روحانیت در استان کرمان آغاز شد و‌ بعد از آن حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان جایگاه روحانیت در سیر اندیشه مقام معظم رهبری را به مانند قاعده ای برای یک مثلث دانست که دو ضلع دیگر آن مردم و خواص هستند.

وی در ادامه صیانت از خود و اهتمام به تربیت نفس را شرط موفقیت روحانیت و رمز تاثیر گذاری بر جامعه برشمرد.

در بخش دیگر این برنامه، آیت الله سید احمد خاتمی، امام جمعه موقت تهران و نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، روحانیت را سرمایه ای گرانب ها برای جامعه دانست و به تبیین راه های حفظ این سرمایه پرداخت.

در ادامه، حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی دادستان کل ویژه روحانیت و تولیت آستان قدس رضوی، به سه ماموریت اساسی روحانیت، فهم دین، تبلیغ و اجرای دین در جامعه پرداخت و در این رابطه تذکراتی را ارائه کرد.

در پایان این  همایش، جلسه پرسش و پاسخ با حضور حجت ‌الاسلام مصدق معاون بررسی و‌پیشگیری دادستانی کل ویژه روحانیت برگزار شد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha