جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عبد المهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی

حوزه/ شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد: اگر زن بخواهد که در زمینه علمی و عملی موفق باشد، باید در خانواده و اجتماع موفقیت آمیز عمل کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده آیت الله سیستانی تاکید کرد: اگر زن بخواهد که در زمینه علمی و عملی موفق باشد باید در بُعد خانوادگی و اجتماعی موفقیت آمیز عمل کند.

وی افزود: ما باید هدف بزرگ و شیوه ای متناسب با عظمت جهان هستی داشته باشیم؛ چراکه انسان مسلمان باید از طریق فرصت با ارزش که همان جوانی است، موفقیت را برای خود، خانواده و جامعه محقق سازد.

نماینده آیت الله سیستانی خواستار سرمایه گذاری وقت، عقل و توان در جهت اندیشه، فهم و حکمت شد و اشاره کرد: اگر بخواهیم موفق شویم باید رابطه خود را با خداوند اصلاح کنیم؛ چراکه ریشه اصلاح در آن است.

شیخ کربلایی گفت: زن، یک همسر یا مادر موفق است که قهرمانان، علما و فرماندهان را تربیت می کند؛ چراکه زن در تمامی مراحل زندگی به اصول موفق تکیه دارد و زنان باید از تجربه های موفق و کسانی که در این زمینه آگاه هستند، درس بگیرند.

تولیت آستان مقدس حسینی تصریح کرد: نباید از وسایل و ابزار جدید به صورت غیر صحیح استفاده شود، بلکه باید در زمینه مثبت به خدمت گرفته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha