جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حوزه علمیه خواهران

حوزه/ استاد دانشگاه، روش شناسی، توحید محوری و انسان شناسی و ساده وقابل فهم بودن را از ویژگی های آثار شهید مطهری دانست و گفت: مهمترین اثری که مطالعه‌ی آثار شهید مطهری دارد این است که به انسان مبنای فکری می‌دهد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، محمد سید صادقی در نشست سیر مطالعاتی مدرسه علمیه خواهران کوثر قزوین، گفت: مطالعه و تفکر در آثار شهید مرتضی مطهری، امری ضروری بوده و با استناد به سخنان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ،این آثار بی بدیل هستند.

وی، روش شناسی، توحید محوری و انسان شناسی و ساده وقابل فهم بودن را از ویژگی های آثار شهید مطهری دانست و افزود:  مهمترین اثری که مطالعه‌ی آثار شهید مطهری دارد این است که به انسان مبنای فکری می‌دهد.

استاد دانشگاه امام حسین(ع) اظهار کرد: استقلال سیاسی و فرهنگی از نظر شهید مطهری بسیار مهم است و از آن بالاتر به استقلال مکتبی اهمیت می داد و معتقد بود باید به مکتب اعتماد داشته باشیم و نباید تصور کنیم مکاتب دیگر بالاتر از ما هستند.

وی اظهار کرد:امروز باید باید یک دوره از آثار شهید مطهری را مطالعه کرده و با مطالعه کتاب‌های این شخصیت بزرگوار آماده پاسخگوی برخی مسائل وشبهات در جامعه باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha