شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سرهنگ پاسدار علی دستوری

حوزه/ مسئول بسیج سازندگی سپاه علی بن ابیطالب (ع) استان قم گفت: تشکیل گروه های جهادی محله محور در مناطق محروم و حاشیه ای ، جزو اولویت های اصلی ما در بسیج سازندگی استان قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، سرهنگ پاسدار علی دستوری، سه شنبه شب طی سخنانی در همایش شکوه هجرت و مجمع جهادگران استان قم که در اردوگاه ولایت برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: به لطف الهی در همین راستا فعالیت های خوبی به سرانجام رسیده و ان شاءالله تا پایان سال نیز فعالیت های عمرانی، فرهنگی و خدمت رسانی در مناطق محروم و حاشیه ای شهر مقدس قم از سوی جهادگران بسیجی شتاب و قوت بیشتری می گیرد.

وی با بیان این که در سال جاری احداث مجموعه های فرهنگی و ورزشی در کنار ساخت مساجد انجام می شود، افزود: ما برای سال 97 در مجموع 33 پروژه را در حوزه فعالیت های مرتبط با بسیج سازندگی آغاز کرده ایم که خوشبختانه از این تعداد، 23 پروژه در هفته بسیج به بهره برداری رسید.

وی همچنین گفت: مهمترین برنامه بسیج سازندگی در استان در سال جاری طرح آب رسانی به روستاهاست که تاکنون آبرسانی به چند روستا به سرانجام رسیده است.

دستوری ادامه داد: همچنین نگاه ویژه ای به برنامه های مرتبط با حوزه سلامت و بهداشت در ادامه کار خواهیم داشت به خصوص در حاشیه شهر این کار با قوت تداوم می یابد.

 وی خاطرنشان کرد: طی شش ماهه سال جاری بیش از 280 اردوی جهادی از سوی جهادگران بسیجی استان قم انجام شده و ان شاءلله تا دهه فجر امسال این رقم به 400 اردو افزایش می یابد و به این وسیله به میزان 40 هزار نفر روز به مردم استان به خصوص اقشار محروم و آسیب پذیر، خدمت رسانی صورت می گیرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه قم با اشاره به برنامه های اقتصاد مقاومتی، گفت: 50 میلیارد تومان در اختیار فعالان اقتصاد مقاومتی تسهیلات قرار گرفته و در 3 قطب گوهر تراشی ، پوشاک و لبنیات با فعالیت های صورت گرفته مجموعاً 5 هزار شغل مستقیم ایجاد شده است.

۳۱۳/۸

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha