جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آماده باش طلاب جهادی اهواز برای کمک به کارگران شهرداری

حوزه/ مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از برگزاری همایش شکوه هجرت و تجلیل از گروه های جهادی برتر قم در هفته بسیج خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی دستوری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، اظهار داشت: در حال حاضر مجموعاً 152 گروه جهادی شامل 3 هزار جهادگر خواهر و برادر بسیجی تحت اشراف سازمان بسیج سازندگی سپاه استان قم سازماندهی شده و آماده خدمت رسانی هستند که از این تعداد 88 گروه عادی، 49 گروه فعال و نیز 15 گروه ویژه می باشند.

وی همچنین گفت: در راستای تجلیل از این عزیزان، همایش شکوه هجرت جهادگران قم سه شنبه ششم آذرماه با حضور مسئولان و سرگروه های جهادی استان در اردوگاه ولایت برگزار می شود.

دستوری همچنین بیان داشت: در این مراسم جهادگران بسیجی استان قم در قالب بیانیه ای جنایات اخیر ائتلاف سعودی در یمن را محکوم کرده و بر لزوم یاری و حمایت همه جانبه از این مردم مظلوم تاکید می کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این همایش ضمن برگزاری کارگاه های آموزشی طرح اعتلا با حضور 150 سرگروه جهادی استان ، نقشه راه جهادیِ جهادگران قم نیز تشریح و تبیین شده و در پایان مراسم نیز از سرگروه های جهادی برتر تجلیل به عمل می آید.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha