جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سرپرست استانداری قم  با آیت الله اعرافی

حوزه/ سرپرست استانداری قم با مدیر حوزه های علمیه دیدار و گفت وگو کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سیدمحمد رضا هاشمی شامگاه شنبه با حضور در دفتر آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با وی دیدار و گفت وگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به ویژگی‌های شهر قم، اظهارداشت: این شهر سرآمد جهان اسلام و ام القرای جهان تشیع است، شهر قم خاستگاه انقلاب اسلامی و مراجع تقلید است و سالیانه 25 میلیون زائر به شهر قم می‌آیند.

سرپرست استانداری قم ادامه داد: 72 هزار دانشجو در مقاطع مختلف در دانشگاه‌های استان قم تحصیل می‌کنند، از 130 کشور جهان طلبه در حوزه علمیه قم داریم و استان قم به دلیل قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی 17 استان دارای اهمیت زیادی است.

هاشمی افزود: این استان دارای ظرفیت‌های بسیاری است و جا برای کار کردن در قم زیاد است، مهم ترین وظیفه ما مدیران در زمان کنونی خدمت به مردم است.

سرپرست استانداری قم خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی نظام اسلامی و بهترین سرمایه برای این نظام مردم هستند و اولویت استانداری قم تکریم ارباب رجوع است.

لازم به ذکر است، با پایان مأموریت 40ماهه سید مهدی صادقی در پست استانداری قم به‌ واسطه قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان، سید محمدرضا هاشمی که پیش از این معاون سیاسی امنیتی استانداری قم بود، تا تعیین تکلیف نهایی جایگاه استانداری قم، به ‌عنوان سرپرست انتخاب شده است.

313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha