پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
رئیس مرکز خدمات حوزه در جمع مدیران و استادان مدارس علمیه سنندج

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: ارائه خدمات یکسان به طلاب شیعه و اهل تسنن، در مرکز خدمات حوزه یک اصل مهم است و این سیاست مورد تائید مقام معظم رهبری است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سنندج، حجت الاسلام و المسلمین ربانی در دیدار با استادان، مدیران و معاونان مدارس علمیه شهرستان سنندج با بیان اینکه تعلیم و تربیت، شغلی است که خداوند برای انبیای خود انتخاب کرده، گفت: یکی از بهترین توفیقات الهی این است که بتوانیم امانت‌های رسول خدا (ص) را تربیت کرده و آنها را آماده کنیم که دست مردم را بگیرند و راهنمای آنها باشند.

وی با اشاره به حدیث «العلما ورثة الانبیا»، افزود: وارث کسی است که با شخص فوت شده نسبتی داشته باشد و طبعاً ما که می‌خواهیم وارث پیامبر(ص) باشید باید با ایشان نسبتی داشته باشیم.

رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور با بیان اینکه نسبت علما به پیامبر(ص) نسبت معنوی است، تصریح کرد: رسول الله(ص) با مردم مهربان بودند و ما هم باید با طلاب مهربان باشیم و با آنها با رأفت رفتار کنیم.

وی ابراز داشت: ارائه خدمات یکسان به طلاب شیعه و اهل تسنن در مرکز خدمات حوزه/ یک اصل مهم است و این سیاست مورد تأیید مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی در ادامه توضیحاتی درباره رسالت، مأموریت و فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه بیان کرد و به سؤالات حاضران در جلسه درباره خدمات این مرکز پاسخ داد.

انتهای پیام/313/30

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha