جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس مرکز خدمات در دیدار با علمای سیستان و بلوچستان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین ربانی با بیان اینکه علما باید در ارتباط با مردم با محبت رفتار کنند، گفت: از ویژگی‌های بارز پیامبر اسلام(ص) محبت به مردم بوده است و از ما نیز انتظاری جز این ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه حجت الاسلام و المسلمین ربانی در جمع تعدادی از علمای شیعه و اهل تسنن استان سیستان و بلوچستان در سالن جلسات مجتمع یاوران حضرت مهدی(عج) قم با بیان اینکه علما باید در ارتباط با مردم با محبت رفتار کنند، افزود: از ویژگی‌های بارز پیامبر اسلام(ص) محبت به مردم بوده است و از ما نیز انتظاری جز این ندارند.

وی با اشاره به اینکه خداوند خلق پیامبر(ص) را عظیم می‌شمارد، گفت: کفار قریش، پیامبر (ص) را بسیار اذیت می‌کردند تا جایی که پیامبر(ص) به کوهی پناه می‌بردند، ولی با این حال از خداوند می‌خواستند که این مردم هدایت شوند و بر آنها عذابی وارد نشود.

رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با اشاره به روایت «العلماء ورثه الانبیا» گفت: علما وارث انبیا هستند و پیامبر(ص) از آنها انتظار دارد که با مردم مهربان باشند و مردم را دوست بدارند و احسان کنند.

وی تصریح کرد: توجه ما به رسول الله این نکته را ایجاب می‌کند که دل‌ها را از کینه و بدی خالی کنیم و با برادران مسلمان و خانواده و فرزندان مهربان باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین ربانی گفت: در نقطه مقابل اگر دل‌هایمان از کینه و عداوت پر شد بدانید در دام شیطان هستیم.

انتهای پیام/313/30

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha