پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

حوزه/نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت یکی از پایه های اصلی توسعه در هر کشور است، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد و این را مدیون خون شهدا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، روز پنجشنبه در سرکشی از خانواده شهید احمد حجتی، فرزند آیت الله حاج شیخ محمدحسن حجتی هرسینی، اظهار داشت: نباید فراموش کرد که خانواده شهدا  بالاترین سختی ها و رنج ها را پس از تقدیم عزیزانشان  متحمل شده اند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه سخنانش با توجه به اینکه خانواده شهدا باید بدانند که نتیجه همه این جانفشانی ها و صبر آنها بود که به ثمر نشسته است، افزود: امروز عزت و سربلندی کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتیجه صبر و شکیبایی خانواده معظم شهداست.

وی با اشاره به اینکه صبوری خانواده ایثارگران الگوی خوبی برای آحاد جامعه اسلامی است، ادامه داد: ماندگاری خانواده معظم شهدا به پای ارزشهای نظام اسلامی باعث بقاء و احیاء فرهنگ شهادت است.

آیت الله مصطفی علما با بیان اینکه حضرت امام(ره) در تمجید شما فرمودند: شما(خانواده‌های شهدا) چشم و چراغ این ملت هستید، اظهار کرد: خانواده های مکرم شهدا باعث تقویت بنیه های نظام اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه امنیت یکی از پایه های اصلی توسعه در هر کشور می باشد، گفت: امروز جمهوری اسلامی ایران در اوج امنیت و اقتدار  قرار دارد و این را مدیون خون شهدا هستیم.

وی در ادامه با توجه به سخنان ارزشمند مقام معظم رهبری در خصوص تکریم خانواده شهدا که فرمودند:من هم افتخار می کنم که به خانواده ی شهیدان اظهار ارادت کنم، افزود: دیدار با خانواده های شهدا موجب رضایت خداوند و احترام به فرهنگ جهاد و شهادت است.

آیت الله علما در پایان با اشاره به اینکه امروز به برکت خون شهدا دارای استقلال و امنیت کامل هستیم، گفت: مسئولین و مردم وظیفه دارند برای پیشرفت و آبادانی کشور نهایت تلاش خود را انجام دهند و نگذارند ذره ای از خون شهدای ما  بی اثر بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha