دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
حکم استفاده از میوه ای که روی زمین افتاده است

حوزه/ حضرت آیت الله مکارم شیرازی حکم شرعی استفاده از میوه ای که برروی زمین افتاده است را بیان کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،  حضرت آیت الله مکارم شیرازی  در پاسخ به سوالی حکم شرعی استفاده از میوه ای که برروی زمین افتاده را بیان کرده اند که سوال و پاسخ این مرجع تقلید به این شرح است:

پرسش :

اگر کسی میوه افتاده از درختی را بدون اجازه صاحب درخت جمع آوری کرده و با خود ببرد چه حکمی دارد؟

پاسخ :

می تواند به اندازه خوراک خود از آنها بخورد ولی بردن جایز نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha