جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان

حوزه/ شیخ عبدالله جبری اشاره کرد: آنچه علیه برادران ما در فلسطین اشغالی از تجاوز علیه مسجد الاقصی تا ویرانی خانه های فلسطینی ها در جنوب قدس، نوعی جنایت و اوج خودکامگی است که هیچ یک از ما نمی تواند در برابر آن چشم پوشی یا سکوت کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ عبدالله جبری دبیرکل جنبش امت لبنان اشاره کرد: آنچه علیه برادران ما در فلسطین اشغالی از تجاوز علیه مسجد الاقصی تا ویرانی خانه های فلسطینی ها در جنوب قدس و محاصره و محرومیت این ملت از حقوق خود صورت می گیرد، نوعی جنایت و اوج خودکامگی است که هیچ یک از ما نمی تواند در برابر آن چشم پوشی یا سکوت کند.

وی از سکوت امت عربی و اسلامی در برابر آنچه برای برادران ما که از مقدسات، کرامت، عزّت و شرف ما دفاع می کنند رخ می دهد، ابراز تعجب کرد.

دبیرکل جنبش امت تصریح کرد: اقدامات دشمن صهیونیستی در شهر قدس و حضور برخی از عادی کنندگان روابط با اسرائیل در مسجد الاقصی، بخشی از معامله قرن است، امّا واکنش مقدسی ها در برابر آن ها دلیلی است بر اینکه ملت های امت ما تسلیم نخواهد شد و به خواری رضایت نمی دهد.

شیخ جبری اقدامات خودسرانه علیه برادران سوریه ای و آوارگان فلسطینی در لبنان را محکوم کرد و گفت: ممکن نیست که ما لطف سوریه به لبنان را در زمان تجاوز رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه فراموش کنیم.

وی با بیان اینکه لبنانی ها در جنگ به سوریه پناه برده و مورد استقبال دولت و ملت سوریه قرار گرفتند، اشاره کرد: ظلم ها و شکنجه هایی که رژیم اسرائیل علیه فلسطینی ها مرتکب می شود، برای برادارن فلسطینی کافی است و ملت فلسطین از مقدسات تمامی امت دفاع می کند، لذا شرعاً جایز نیست که در کنار آن نایستیم و از آن حمایت نکنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha