سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شهید علی العرب و احمد الملالی

حوزه/ جریان وفاء اسلامی بحرین شهادت علی العرب و احمد الملالی را تسلیت گفت و اشاره کرد: این دو جوان به دست شرورترین افراد، مفسدین روی زمین، محاربین با دین و خائنین به وطن به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جریان وفاء اسلامی بحرین شهادت علی العرب و احمد الملالی را تسلیت گفت و اشاره کرد: این دو جوان به دست شرور ترین افراد، مفسدین روی زمین، محاربین با دین، خائنین به وطن و کسانی که با کمک مزدوران و قدرت های غربی بر مسند حکومت بحرین نشسته اند، به شهادت رسیدند.

جریان الوفاء این عاقبت به خیری را خانواده های دو شهید و ملت بحرین تبریک گفت و وعده داد که رژیم آل خلیفه در خون وطن غرق می شوند و با این جنایت اعدام، حکم اعدام، انتقام و تعقیب رؤسای این رژیم و مزدوران آن صادر شد.

این جریان افزود: رژیم بحرین با این جنایت بزدلانه، صفحه ی دیگری به تاریخ سیاه و پُر از جنایت ها و خیانت ها افزود و هرگز در تقویت جبهه داخلی موفق نخواهد شد.

الوفاء الاسلامی تصریح کرد: ملت بحرین با عدم همزیستی با این رژیم راه خود را انتخاب کرده و این خون ها، اراده ملت را در مقاومت، قصاص و محاکمه سران رژیم و جنایتکاران آن تقویت کرده است.

جریان الوفاء ملت بحرین را به بیان خشم و اعتراض خود و برپایی عزای عمومی دعوت کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha