جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دوره میثاق طلبگی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه همدان دوره میثاق طلبگی را بهترین فرصت آشنایی طلاب جدید با فضای حوزه و طلبگی دانست.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی، معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان با اشاره به برگزاری دوره میثاق طلبگی داوطلبان ورود به حوزه، گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته، قبل از شروع سال تحصیلی داوطلبان جدید الورود در دوره ای به نام میثاق طلبگی دور هم جمع می شوند تا در طول یک هفته با فضای حوزه و شرایط آن آشنایی کاملی پیدا کنند.

وی افزود:  این عزیزان بهترین سال های زندگیشان را وقف خدمت به دین و نشر احکام دینی کرده اند، لذا بر ما واجب است که بهترین شرایط را برای رشد آنها فراهم کنیم.

حجت الاسلام ملیحی به تشریح برنامه های این دوره پرداخت و گفت: هدف اصلی از برگزاری دوره میثاق طلبگی آشنایی داوطلبان با طلبگی و شرایط آن است. در راه رسیدن به این هدف برنامه هایی نیز توسط حوزه علمیه و معاونت تهذیب استان، برنامه ریزی شده تا  دوره میثاق طلبگی به یکی از بهترین روزها و خاطرات طلاب تبدیل شود.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان ادامه داد: در کنار استفاده از اساتیدی که توانایی بالایی در ارائه مطالب مورد نیاز و به روز برای داوطلبان را دارا هستند، اردوهای ویژه طلاب و محافل انس با قرآن و شبی با شهدا نیز برگزار می شود.

حجت الاسلام ملیحی  در پایان یادآور شد: هر شب جلساتی بین داوطلبان و مدیران مدارس برگزار می شود تا اگر احیانا مشکلاتی وجود داشته باشد، در این گفت و گو ها و نشست ها برطرف شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha