جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه

حوزه/ نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: تحریم وزیر خارجه ایران، نتیجه استیصال و درماندگی نظامی و سیاسی آمریکا در عرصه های بین المللی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، علی اصغر دریایی، عصر امروز در جمع برخی از فرماندهان بسیج محلات و اصناف شهر سنندج اظهار داشت: آمریکایی ها و اذنابش این روزها در سردرگمی عجیبی قرار گرفته اند که به نوعی به کلافگی سیاسی آنان منجر شده است.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان با اشاره به تحریم محمدجوادظریف، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران از سوی خزانه داری آمریکا، گفت: این اقدام ناشیانه و بچگانه به نوعی حربه سیاستمداران آمریکا برای ایجاد فشار حداکثری بر جمهوری اسلامی ایران است که بی شک این راهکار آنان همانند دیگر برنامه هایشان به بن بست خواهد رسید.

وی ادامه داد: تحریم وزیر خارجه یک کشور که امری بی سابقه در تاریخ سیاسی بین الملل می باشد و این اعجوبه بازی از سوی آمریکایی انجام گرفت نشان از نهایت عصابیت آنان از وضعیت موجودشان دارد و باید گفت تحریم ظریف واکنش و فراکنی آمریکایی ها در برابر توان نظامی و دیپلماسی جمهوری اسلامی در جهان می باشد.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: از سوی دیگر تحریم نابخردانه محمدجواد ظریف از سوی آمریکایی که خود را ابرقدرت جهان می داند، نشان می دهد که ریشه های امپراطوری پوشالی آنان و دنباله روهایش همانند رژیم صهیونیستی و آل سعود در حال خشک شدن است.

دریایی با اشاره به اینکه این کار آمریکا جز منزوی شدن آمریکایی ها در جهان، دستاورد دیگری نخواهد داشت، افزود: عنان توطئه و دسیسه آمریکایی ها با این اقدام نشان داد که از دست شان خارج شده است و بی شک تحریم ظریف نه تنها مواضع و موقعیت جمهوری اسلامی در ایران را تضعیف نمی کند، بلکه بر محبوبیت و اقتدار این نظام می افزاید.

نماینده دفتر سیاسی و اجتماعی حوزه های علمیه در کردستان گفت: تحریم وزیر خارجه ایران، نتیجه استیصال و درماندگی نظامی و سیاسی آمریکا در عرصه های بین المللی است.

وی در پایان بیان کرد: بی شک تحریم محمدجواد ظریف نه تنها مشکلی برای ایران به دنبال نخواهد داشت، بلکه چهره شکست خورده سیاستمداران آمریکایی ها را در جهان و منطقه برای همگان به نمایش خواهد گذاشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha