پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برای برگزاری مراسمات مختلف نظیر راهپیمایی‌ها باید از سخنرانان خوشنام دعوت شده و از دعوت سخنرانان جناحی پرهیز شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، در دیدار رئیس و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، به مناسبت سالروز تشکیل این شورا، به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در این استان، با اشاره به ویژگی‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اظهار داشت: شما دست اندرکاران شورای همانگی تبلیغات اسلامی سربازان انقلاب هستید که به مردم خدمت می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با ابراز رضایت از عملکرد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان تصریح کرد: کارشما برای خداست و بهترین نعمت کار برای خداست و همیشه باید قدردان این نعمت باشید.

وی با تاکید بر برگزاری با شکوه هرچه بیشتر مراسماتی نظیر راهپیمایی‌ها افزود: برای برگزاری مراسمات مختلف نظیر راهپیمایی‌ها باید از سخنرانان خوشنام دعوت کرده و از دعوت سخنرانان جناحی پرهیز شود.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنده نگهدارنده یاد امام، شهدا و انقلاب است و خواسته‌ها و نیازهای این شورا باید پیگیری و در جهت حل این مشکلات چاره اندیشی شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha