جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غلامرضا قندهاری - سمنان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: در خصوص تبیین این بیانیه، خوشبختانه مراسمات خوبی در این خصوص در استان برگزار شد و این شورا برنامه های متعددی را در راستای تبیین بیانیه گام دوم در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری، در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، به مناسبت سالروز تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، به میزبانی دفتر وی، با اشاره به عملکرد این شورا در ایام مختلف سال اظهار داشت: راهپیمایی باشکوه روز قدس با هدایت‌های ائمه جمعه در ۴۸ نقطه از استان باشکوه هرچه بیشتر برگزار شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در خصوص تشییع شهدای گمنام اخیر با دستگاه‌های مختلف همکاری داشته است.

وی با اشاره به ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی افزود: در خصوص تبیین این بیانیه از سخنرانان کشوری برای حضور در استان دعوت شد و خوشبختانه مراسمات خوبی در این خصوص در استان برگزار شد و این شورا برنامه های متعددی را در راستای تبیین بیانیه گام دوم در دست اجرا دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha